BAZAR 2023

In het weekend van 20 en 21 oktober hebben we met ons allen een fantastisch BAZAR weekend mogen beleven. De 40e editie en voor de 1e keer in De Ark. Ondanks de koude en natte start hebben we heel veel bezoekers mogen ontvangen. Zondag mochten we de opbrengst bekend maken. Deze is geworden € 25.179,94!

Alle bezoekers hartelijk dank voor jullie komst. En alle vrijwilligers, hartelijk dank voor jullie inzet! Wederom een mooi voorbeeld van hoe vele handen het werk licht maken. De Ark is inmiddels weer netjes schoon en opgeruimd. Wij nemen even wat rust ;-) en komen volgend jaar weer terug.

De prijswinnaars van de grote verloting:

1. Fietsweekend                                    Gijs van Kruistum

2. Koffiebonen machine                     Matthijs en Gerry Breel

3. Theaterbon                                       Gerrit van Estrik

4. Dinerbon                                            Annemieke Stoker

5. Wijnpakket                                        Marrie Meinten

6. Kledingbon                                        Jennie Kempenaar-Van Ittersum

7. Messenset                                         Petra Feike

8. Raclette/Gourmetset                     Geoffrey Krol

9. Koffer                                                   Amber Anema

10. Rijstkoker                                           Gerrit van Estrik

11. Broodrooster                                    Piet Baak

Voor vragen over de BAZAR kunt u contact opnemen met bazar@pgdronten.nl

Dankwoord van de kerkenraad

Wat was het fijn om elkaar te kunnen ontmoeten bij de bazar. Het was vreemd en vertrouwd tegelijk: de bazar als vanouds maar nu in een ander gebouw. Mooie contactmomenten, een geweldige financiële opbrengst. Veel dank en hulde aan de organisatie en aan iedereen die hier op de een of andere manier een bijdrage aan geleverd heeft!

Agnes van den Pol, voorzitter kerkenraad

J. Hemrica